Saturday 1 December 2012

Masih Ada Waktu

Assalamualaikum..

Salam ukhuwwah kepada semua. Sebenarnya saya baru mula buat blog ni. Saya tak berapa pandai dan boleh disifatkan sebagai buta IT juga. Ni tengah cuba-cuba la ni..Rasanya dah banyak kali cuba tapi dah namanya tak berapa nak pandai..kejap jadi kejap tak jadi hehehe...takpelah, sebagai permulaan sempena pertama kali ni, ingin saya kongsikan satu karya kepada sesiapalah yang menemui blog saya ni...

MASIH ADA WAKTU..

Sahabat..
Masih ada waktu untuk kau dan aku
Menghitung dosa-dosa lalu
Lantas membasuhnya kembali menyinar..
Menghiasi taman-taman kasih..

Masih ada waktu bagi kita
menghapus corang coreng mazmumah
dan mengutip kuntuman mahmudah
menghiasi kamar hidup ini

dan..
Masih ada waktu bagi kita
untuk memupuk kasih dan sayang
sekuntum cinta Ilahi
seagung CINTA yang murni...


Sekian...Menulis bukan kerna nama.....

1 comment: